Gå til innhold

Blødning... gla' for litt hjelp


Mamman til Sofie 180207

Anbefalte innlegg

Hei jenter.... Er 6+0 i dag og har både ømme pupper, hodepine og verkende korsrygg... har egentlig følt meg veldig gravid i hele dag, helt til 18 tiden hvor jeg plutselig oppdaget blod....

 

Hvor mye blod har dere når dere sier dere "spotter"?

 

Beklager detaljene her, men det var jo komme blod i trusen... har fortsatt litt utover kvelden, ikke mye - men nok til at det nå har kommet litt mere i trusen...

 

Har ikke smerter annet enn at jeg har blitt oppblåst utover kvelden...

 

Vet jo at det er flere som har opplevd blod, men hvor mye mon tro??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvis de bare er litt, tror jeg ikke du har noe å bekymre deg for., men ring legen i morgen. bedre å ringe 1 gang for mye, enn 1 gang for lite.... lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du.

Jeg har spottet i fem dager nå, og skal til legen om en time. Håper på positive nyheter. Jeg har for det meste fått brunt blod på papiret når jeg har tørket meg, og bare bittelitt i trusa. Det er endel slim sammen med det brune.

Jeg har endel stikkinger der jeg antar livmora er, og av og til kjennes det som om det gjør vondt rundt hele livmora, som en liten ball i magen liksom. Sikkert de smertene som er vanlige å ha, men når man ikke har vært gravid før vet men jo ikke helt hva som er vanlig og ikke vanlig.

Jeg er fortsatt kvalm når jeg står opp, og tar det som et godt tegn.

Syns du bør ringe legen din, slik at du slipper å gå og bekymre deg, for jeg vet absolutt hvor kjipt det er!!

Jeg er forresten ca like langt som deg, 6+1 i dag, hvis ikke legen finner ut noe annet. Har en drøm om at han skal flytte meg laaaaangt frem, men det forblir vel en drøm...hehe. Skal vel være fornøyd om han kan fortelle meg at alt er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til; Litt panikk her også - det kommer like mye blod som i går, dvs har fuktet trusa en gang til.... lyserosa her da.... Ligger her og venter på at legekontoret skal åpne om en time....

 

Hater det her... trodde at alle som gikk gravide bare var lykkelige jeg... også skal vi være livredde i stedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Trodde jeg bare skulle være lykkelig når jeg endelig ble gravid, istedet har jeg vært mer bekymret enn jeg noengang har vært i de 2 årene vi har prøvd. Trodde ikke jeg kom til å være så redd, men er sant å si vettskremt hele tida.

Håper du får time raskt da, og lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...