Gå til innhold

Du som svarte på mitt innlegg, se her!!!

Anbefalte innlegg

Jeg hadde et spørsmål ang. egglederbetennelse, om noen her inne har hatt eller kjenner noen...

Om de blir lett gravide eller om det er vanskeligere etter en infeksjon...noen som vet???

Du som svarte hvor lenge har dere prøvd`??

Setter pris på tilbemelding fra noen der ute!!! Please!!!

Fortsetter under...

hvis du har hatt clamydiA Og har gått med det lenge slik at du har fått en betennelse,kan eggledrene dine blitt tette..

mine eggledere ble tette etter en slik infeksjon..

jeg kan ikke bli gravid på vanlig måte,det er helt umulig pga egg og sæd ikke måter hverandre og befruktnig aldri kan skje......

hvis du lurer på dette er det greit og sjekke det fort,slik at du slipper alle pp uten hell...

noen kan ha infeksjon men ikke få tette eggledere ,men da er det viktig at betennelsen ble behandlet tidlig..

for og finne ut dette,må man ta kontraktvæske inn i eggledrene,der ser de fort om de er tette..

lykke til ,håper du ikke er like uheldig som meg... er anonym nå:)

Jeg har også hatt klamydia (for ca 3 år siden), men tror ikke jeg har hatt egglederbetennelse. Hadde innvendig ultralyd ifm noen magesmerter for ca 2 år siden, men han sa at alt så fint ut da. Så jeg håper ikke de er tette. Men får man utredning med kontrastvæske før man har prøvd i ett år da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...