Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da må vel jeg også gå til innkjøp av babysafe eller noe i den duren til lille snuppa. I kveld tok det en time før hun roet seg. Vanligvis er det bare å legge henne i senga så sovner hun av seg selv på max 5 min.Fant ut at det gikk an å snu seg på magen å kravle rundt i senga i dag..Gliste og hylt av fryd over at hun hadde vært så flink å snu seg da jeg kom inn for å sjekke for ørtende gang.hun var dødstrøtt, men snudde seg alikevel på magen igjen etter 1 min. Å sånn holdt hun på! Roet seg ikke ned før jeg holdt handa tungt på magen hennes så hun ikke klarte å sparke vekk dyna, eller snu seg rundt. hun er ei skikkelig turbu jente på 6 mnd.

Hjertesukk

Skrevet

mi begynte også å snu seg på magen på den tia ..nyttet ikke med denne tvangstrøyen her i huset da hun bare ble enda mere hylete og klarte allikavel å snu seg halveis rundt og da ble jo alt helt feil med denne trøya surret rundt henne hvis du skjønner..! hun ligger nå uten trøya og sover på mage , rygg eller siden akkurat som det passer henne og hun er godt fornøyd med det. så lenge dem klarer å snu seg rundt begge veier selv så har jeg hørt at det ikke er noen fare...

Skrevet

Sånn var det med sønnen min oxo, men jeg bare lot han holde på - og tilslutt bare sovnet han på magen. Nå går leggingen like fort, som før snuingen begynte.... Ingen "tvangstrøye" her i gården ;)

Skrevet

her fungerer heller ikke babysafe...jenta mi har dermed fått styre rundt, og har sovet å magen siden hu var 5 mnd...n er hu 8 mnd, og vi har et nytt problem..hu reiser seg opp i senga og nekter å ligge for å sove...opp mot to timer enkelte kvelder..gjesp!

...og nå om dagen har hu tydeligvis ikke tid til å sove for hu klatrer høyt og lavt:-/

Skrevet

Vi legger henne i viksipose (vinterdyne inni på vinter, og sommerdyne inni på sommer), så fester vi med dyneklype på hver side av voksiposen, og strammer godt til i posten ved hodet.

I tillegg knyter vi et vanlig skjerf ganske stramt rundt posten midt på!

Dette har hjulpet oss.

Lykke til!!

Skrevet

...jeg håper du tuller nå, anonym...

Skrevet

tuller ikke. dette er det eneste som fungerer. Hun ligger trygt og godt, og det er god plass for henne inni selve posen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...