msbu Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 I morgen er det BIM-treff på MamaRosa. For en gangs skyld skal jeg ikke på jobb samme natt, og jeg har gledet meg til å kunne delta hele treffet. Så, i dag, begynte jeg plutselig å tenke på at dagen/tidspunktet nok ikke er så perfekt likevel. For det første er jeg på jobb nå i natt, og det er derfor stor fare for at jeg kommer til å bli veldig trøtt i morgen kveld. Det kommer jo an på hvor mye jeg får sove i morgen på dagen, men selv om jeg sover hele dagen, kan jeg faktisk være stuptrøtt når kvelden kommer. For det andre er det sommeravslutning for min sønn på skolen i morgen em/kveld. Dette slutter sikkert før BIM-treffet begynner, men etter å ha vært ute i flere timer på ettermiddagen, blir jeg sikkert enda mer trøtt på kvelden. Jeg skal prøve å komme, men må se an formen i morgen kveld før jeg bestemmer meg. Kan ikke love noe. Dersom jeg ikke kommer i morgen kveld, kommer jeg nok ikke til å treffe dere før etter ferien. Har ferie fra 3. juli, og blir nok bortreist det meste av de følgende 3 ukene. Håper jeg får bedre mulighet til å delta til høsten... Ha en trivelig kveld på MamaRosa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå