Hufsla Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 ...han vil ikke gå på do! Jeg ble oppmerksom på det nå når han går mye naken og bader i bassenget sitt. Han sa ifra før han tisset, og slapp det rett ut i bassenget. Da begynte jeg med at det ikke var lov, han måtte tisse på plenen. Og han gikk lydig ut av bassenget, eller andre plasser han var, og tissa på plenen. Han er skikkelig stolt av seg selv! Men han nekter å sitte på do. Jeg vil ikke tvinge han heller, vil jo ikke gi han do-skrekk... Er det bare at han ikke er helt klar? Har prøvd med ring men det hjelper ikke. Må vi kjøpe potte? Har tenkt at det er greiest om han bruker doen, i og med at folk flest har do og ikke potte...
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Du må nok plante litt gress på baderomsgulvet ;-)
Gjest Skrevet 22. juni 2006 #3 Skrevet 22. juni 2006 *fnis* Ja det hjelper sikkert! Prøve å forklare at dt er på folk flest går på do! Evnt lese en bok eller lignende?
Hufsla Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2006 hehe... Det var jo ett godt tips. Vi holder faktisk på med nytt bad nå, og da kan vi jo revurdere det med fliser på gulvet og anlegge plen der i stedet:-)
*trinity* Skrevet 22. juni 2006 #5 Skrevet 22. juni 2006 På et av disse barneoppdragelsesprogrammene var det en gutt som nektet å tisse annet sted enn i dusjen inne. Hehe, du kan jo prøve det *fnis*. Ellers så ble denne lille gutten motivert til å endelig tisse i do da de gjorde noe så enkelt som lot storebroren veilede han og at han viste han at han tisset i do.... Kanskje dere kan låne en nabogutt eller fetter om han ikke har større søsken som egner seg til dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå