Hufsla Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Min to åring får ny bleie når han står opp, midt på dagen, og før han legger seg igjen. Han er tørr og fin og aldri sår. Han får jo selvfølgelig ny bleie om han har bæsja da...
nungo Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Tja, det er vel omtrent slik hos oss. Tør bleie om morgenen, byttes en gang midt på dagen, og kanskje en gang til dersom bæsj, og så ny tør bleie på kvelden. Men den siste tiden, når det har vært så, varmt, har hun drukket så mye vann, at vi faktisk har måtte byttet bleien oftere.
Anno Nym Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 Ny bleie om morgenen deretter før hun skal ta luren sin ca kl. 11 en liten stund etter at hun har våknet ca 15 og en ny for natten ...og når hun bæsjer.
EvaL Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 En 4-5 bleier om dagen. - Ny om morningen når nattbleien skal av selvfølgelig - Ny på formiddagen - Ny på ettermiddagen - Ny til kvelden selvsagt, må jo få tørr nattbleie + ekstra skift ved bæsj. Syns det høres lite ut når enkelte kun skifter en gang midt på dagen....
Holmehippie Skrevet 21. juni 2006 #5 Skrevet 21. juni 2006 Morgen, midt på dag, kveld. Ellers ved bæsj, ja...
PrinsesseSjefen Skrevet 21. juni 2006 #6 Skrevet 21. juni 2006 samme som oss. I barnehagen skifter de både før og etter hvilen, men hjemme er iallefall hennes nesten tørr før hun hviler, så jeg kjenner bare etter før jeg legger henne. De gjør det nok slik i barnehagen for å holde styr på hvem som har fått ny og ikke. Eneste gangene hun er sår er hvis hun bæsjer om natta/tidlig morgen blir liggende noen timer før hun våkner.
Gjest Skrevet 22. juni 2006 #7 Skrevet 22. juni 2006 De skifter bare etter hvilen i bh mi går i. Jeg skiftet ofte før og etter hvilen, men har funnet ut at det er unødvendig enkelte ganger. Blir ofte litt 2 skift før kvelden nå som hun drikker mer. Får alltid ny bleie om morgen så klart. Og ved bæsj. Det er litt opp og ned med sårhet, som regel bare litt rød.... Hun har ømfintlig hud pga eksem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå