Gjest Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Forrige gang jeg var gravid "gipset" jeg magen. Kjøpte gips på apoteket, en pakke med ruller som brukes ved brudd og liknende. Magen til gullet som nå er 3 år har stått som en litt vulgær kunstutstilling på soverommet. I dag gikk jeg på nytt til innkjøp va gips, og en ny avstøpning er tatt. Jeg har trodd hele tiden at magen er ganske lik denne gangen som forrige, men da vi tok en ny avstøpning i dag fikk jeg bevist det motsatte. Det var to ganske ulike mager! ) (Puppene er også mindre denne gangen.. Sukk... Ser for meg de søte lefsene jeg får etter ammeperiode nr. 2) Jeg har trodd på jordmorens antakelser (hun var ikke helt sikker), så i 7 mndr nå har det vært en liten Hans Chr. i magen min, men kanskje det kommer en liten Tiril slik jeg EGENTLIG trodde likevel??? Dette blir litt spennende, for jeg tror liksom litt på mageteorien..
Lilje74 Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Så morsomt å kunne sammenligne magene sine! Tror ikke jeg kommer til å orke å gå igjennom den prosessen... men artig tanke :-)
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 Det er en artig prosess hvis du får med pappa'n:o) Vanskelig å gjøre alene... Han har tatt på en pupp på 6 mndr, så selvom det ikke var veldig erotisk tror jeg han syntes det var en artig jobb! Og jeg fikk meg en god latter der jeg lå på badegulvet med magen full av gips!
Gjest Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 Jeg skulle dra på apoteket å kjøpe gips i dag, men 04,15 gikk vannet! Så blir ikkeno gipsa mage på meg!
3 skatter ute:) Skrevet 21. juni 2006 #5 Skrevet 21. juni 2006 da har du kanskje fått baby du da Fredrikstadjenta? eller hvertfall er det ikke lenge før den er ute:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå