Gå til innhold

over i 22.

moderen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, han er aktiv - men dette er min 4., og jeg har kjent ham siden uke 12... Veldig greit nå, for jeg er ihvertfall ikke redd for at det skal være over der inne... Uten signalene fra junior direkte, hadde jeg nok gått helt i frø.

Jeg blir fulgt opp så godt som helsefolket kan - de er antakelig like overrasket som meg over at jeg fremdeles går på mine 2 ben og ikke er full av uhumske bakterier...

Hvis han nå kan få beholde litt vann der inne også, så noen kan si noe om at prognosen er bedret, så skal jeg ikke be om mer i år...

Annonse

Annonse

Har ikke skrevet noe til deg før, men har lest.

Jeg sender deg alt jeg har av positive tanker, og håper virkelig at du er en av de som vil få oppleve et av årets største mirakler her inne.

Bare en tanke fra meg; Du burde jo snart kunne få lungemodningssprøyter så lillegutten fikk litt bedre odds om han skulle finne på å komme snart. ( og det er jo ikke helt usansynlig) Har selv jobbet på Nyfødt intensiv, og vi så forskjell hos de barna som hadde fått modning, og de som ikke hadde fått det.

Heier alt jeg kan fra sidelinjen. Hold bare ut noen uker til, heia, heia.

Mange klemmer fra meg.

Da puster vi lettet ut for denne gang - 21+2, fostervann innenfor normalen (nedre del av normalen, men likevel...) Fine bevegelser, hjerteaktivitet osv... Og tassen har hatt plass til å snu seg, og ligger nå med hodet ned. (Håper det ikke betyr at han har tenkt seg ut...).

Prognosen er noe bedre,legen snakket om at vi får ha 28 uker som mål... Fikk argumentert meg til forebyggende antibiotika, selv om de egentlig ikke behandler/forebygger så tidlig. Men hun hadde en følelse av at dette skulle gå bra...

Hun greide å få liv i håpet hos min kjære også... Han har forsøkt å holde seg realistisk.

Fortsatt litt lekkasje, men lillevennen har det han trenger - foreløpig!

Så da kjører vi på, og satser/håper på en frisk tass en god del nærmere termin...

Takk for gode tanker og vibber - dere har vært med på å holde meg i noenlunde psykisk balanse - det er det ingen tvil om!

Føljetongen fortsetter - forhåpentligvis med litt mindre intenst spenningsnivå!

Hilsen

Så flott, Moderen :-) Dette er gode nyheter!

Har du forresten lest boken til Gro Nylander, "På vei"? Hun skriver litt om å lekke fostervann. Hun er positiv og sier at det som oftest går veldig bra. De fleste settes i gang med fødsel rundt uke 34, fordi infeksjonsfaren er større jo nærmere man kommer termin.

Er så glad på dine vegne! Har tenkt på deg mange ganger i dag. Lykke til - jeg krysser fingrene videre :-)

Dette var flott. Virkelig gode nyheter. Vi krysser fortsatt +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

for at han fortsatt er inne når jeg kommer tilbake fra ferie om noen uker! :-)

Jeg reiser i morgen, og blir vel mer eller mindre borte til august!

God ferie og God sommer til alle. Fortsett å knipe igjen moderen!

Heia heia heia

Lista meg innom fra over 35 og prøver,

for å med glede konstantere at alt går bra med dere.!

Den lille har nok bestemt seg for å bli inne hos mamman sin,

og jeg krysser alt jeg har for at det fortsetter slik.

Masse lykke til til deg modern.Dette skal gå rette veien!

Vilsågjerne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...