Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk av legen min, under sterk tvil fra hans side i utgangspunktet.. men jeg sliter voldsomt med å få vekk kiloene fra svangerskapet, og klarer det ikke på egenhånd. Så etter litt "tyt og mas" så fikk jeg resept på det. Jeg ville ikke ha bestilt på internett uten å ha konferert med legen din først iallefall.. Så du får gå på kontroller og sjekke at alt er vel. Det kan jo være andre grunner til at legen din ikke gir deg reductil? Andre medisiner du går på som 'koliderer' med reductilen, eller andre helsemessige plager? Folk i familien som har arvelige sykdommer som ikke passer med reductilen..Det er veldig mange hensyn å ta i forhold til bruken. Jeg hadde forresten en BMI på 28.39 når jeg fikk Reductilen. Min BMI er nå 27,05 :-)

Jeg har også bmi på 27.7 og har fått reductil av legen min. Men for å si det sånn jeg har virkelig prøvd å gå ned i vekt etter svangerskapet, men det har stått helt i ro, dessverre. Dette ødelegger jo mye og jeg sleit virkelig med det. Så da sa legen min at jeg kunne komme tilbake om noen mnd også se på saken, dermed ble det reductil som han anbefalte meg. Jeg har ikke fått begynnt på dem enda for de kan ikke tas mens man ammer.... men nå er jeg ferdig å amme, så starter i morgen. Er veldig spent.

Tror det kan være lurt å forklare til legen din at du har prøvd mye, og at dette sliter mye på deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...