Rasko Skrevet 20. juni 2006 #1 Del Skrevet 20. juni 2006 Ser at jenta di har ørebetennelse, og at hun også hadde det for noen uker siden. Rakk du å ta henne med til etterkontroll etter den første ørebetennelsen før hun fikk den andre? Sa i så fall legen noen om væske i mellomøret? Grunnen til at jeg spør, er at lillegutt her i gården hadde ørebetennelse for 6 uker siden, og da vi var på etterkontroll, hadde han væske i mellomøret. Han skal tilbake til ny sjekk om 4 uker, og hvis det fremdeles er væske da, blir det ny sjekk om nye 4 uker, osv. Såvidt jeg forstår, blir de aldri helt ferdig med ørebetennelse så lenge det er væske i mellomøret. Hver enkelt ørebetennelse går over, men det tar ikke lang tid før det kommer en ny. I noen tilfeller blir det satt inn dren for å fjerne væsken. Tenkte jeg bare skulle nevne det (og legen hennes har sikkert tenkt på det allerede). Uansett: God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpion-75 Skrevet 21. juni 2006 #2 Del Skrevet 21. juni 2006 Hei. Nei vi var ikke til noen etterkontroll, den fikk vi ikke time til før i aug. Syntes det var lenge til. Når vi var der i går igjen, spurte jeg om vi ikke kunne få en time før vi reiser til syden. Men hun mente at det ikke var nødvendig.. Forstod at hun kun var fryktelig betent og ikke så mye væske. Når hun hadde det for 4 uker siden fikk vi en medisin som var fryktelig vanskelig å få i henne, så jeg lurer litt på om hun ikke ble helt kvitt den da. Hun spøy flere ganger så vi måtte blande det ut i alt mulig. Og da fikk hun ikke i seg alt. Så nå spurte jeg etter noe annet, og denne her er mye enklere å få i henne. Nå vil hun ha mer:-) Storebror var plaget med utallige ørebetennelser. Han utviklet ikke språk før i 3 års alderen, og grunnen var at han hørte dårlig pga alle betennelser og væske i ørene. Fikk satt inn dren på han og alt ble mye bedre.. Håper ikke hun også er slikt ørebarn... Det går forresten mye bedre i dag, så medisinen har nok begynt å virke litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rasko Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 21. juni 2006 Så godt å høre (lese) at det går bedre med jenta di! Krysser fingrene for at verken hun eller lillegutt her i gården er ørebarn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå