Gå til innhold

Hei:-) Flytter hit i dag, jeg:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ønsker deg gjerne velkommen!! Var nok bare litt sent du meldte din ankomst, mange trøtte gravide vettu :o) Velkommen hit!!! Deilig å endelig flytte over til 2.trimester, kom selv i ettermiddag. Er på nattevakt, derfor så sent svar...ikke ideelt å jobbe netter, såååå trøtt!! Men nå har vi kommet oss så langt, og nå er det bare å kose seg videre!! Nyt tiden framover :o) Klem

Takk for velkomsten, Stinemor:-)

Veldig godt å være ferdig med 1.trimester, ja!

Uff, nattevakt høres ikke bra ut, altså. Jobbet selv en del netter før jeg ble gravid, synes det var ille nok da, jeg.

Hvordan gikk det med deg på UL, forresten? Var det ikke fantastisk å se den lille? :-)

klem

Gikk så bra på UL, er noe av det mest fantastiske jeg har vært med på!!! Jeg er helt forelsket :o) Så deilig å se at det faktisk er noen inne i meg, se et hjerte slå og se knøttet sprelle rundt. Nå er det ihvertfall blitt litt mer virkelig! Har du vært på UL? Vi snakkes senere en dag vi, koselig å skravle med noen som er kommet ca like langt som en selv. Kan jeg forresten spørre om hvor gammel du er? Og om det er førstemann? Hvor bor du i landet da?

Nå er det på tide å komme seg avgårde på ny nattevakt. Har for første gang siden jeg ble gravid sovet godt mellom netterne nå, så har troen på at denne natta blir fin! Og snart er det jo ferie :o)

God natt! Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...