Jordbær1975 Skrevet 20. juni 2006 #1 Del Skrevet 20. juni 2006 Hei Snøfilla! Det er "Master" som skriver? Husker du meg? Jeg har byttet nick til Jordbær1975 fordi jeg ikke klarte å logge meg på det gamle. Ja nå er det lenge siden jeg har vært inne på disse sidene. Fokuset har vært på andre ting, som du sikkert skjønner. Nå har vi fått klarsignal til å prøve til litt ut på sommeren. Har det ikke gått til da må jeg ta en pause igjen pga kontroll til høsten for meg igjen. Kjedelig men sånn er det. Men jeg er veldig glad for at det står så bra til med meg som det gjør, og det er jo tross alt det viktigste! Vi har nettopp vært gjennom den første PP igjen på en lang stund, og jeg hadde et godt håp som dessverre sluknet ganske raskt..Samboeren må ta en ny test av "sine svømmere" i løpet av sommeren, og jeg bør vel ta en sjekk av egglederne. Tror du det holder gå til gyn. og få en sånn undersøkelse med kontrastvæske? Eller bør jeg ta en slik operasjon med full narkose? Er litt redd narkose... Ja, ja nok om meg. Jeg har som sagt ikke lest så mye inne på disse sidene, men jeg har fått med meg at du har flyttet inn på assisteret befruktning-sidene, og skal ha et forsøk i august? Stemmer det? Jeg håper virkelig at det går bra. Vet du hvordan det går med de andre vi var på treff med? Jeg har tenkt mye på dere siden vi var på treff, og unner dere virkelig at dette skal gå bra. Ha det godt så lenge, klem fra Jorbær1975 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5418733-til-sn%C3%B8filla/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 20. juni 2006 #2 Del Skrevet 20. juni 2006 Hei Master - eller Jordbær som du heter nå, så utrolig gøy å høre fra deg! Og veldig godt å høre at du er frisk & fin og klar for prøving:-) Når det gjelder å sjekke egglederne valget jeg lap. fordi da kan de gjøre små inngrep mens de holder på "der inne" (hvis noe viser seg å være galt), men så var ikke jeg så bekymret for narkosen da. Forstår godt at du er det, så kanskje du skal nøye deg med kontrastvæske i første omgang. En ny sædprøv er også å anbefale. Mannen min driver med behandling mot antistoffer på Andrologisk senter nå fordi ingen av eggen mine ble befruktet ved IVF i april (*deppe*) Ellers kan jeg fortelle at Rose36 (når Rose 37) ble gravid på 3. ICSI-forsøk i mars med termin i desember, og Tullemor er innom her av og til etter samlivsbrudd i vinter - men nå tilbake med ny mann og muligens første forsøk til høsten:-) Alt dette prøve-å-bli-gravid-styret er slitsomt i lengden og av og til har jeg lyst til å gi opp. Men først skal vi gi ICSI en sjanse, og så får vi se hva høsten bringer. Masse lykke til og stooor klem fra meg, håpr vi kan holde kontakten her inne:-) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5418733-til-sn%C3%B8filla/#findComment-5419406 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 28. juni 2006 #3 Del Skrevet 28. juni 2006 Dytter litt på denne så du ser at jeg har svart deg. :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5418733-til-sn%C3%B8filla/#findComment-5498951 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå