Gå til innhold

Noen andre som ikke går ned i vekt etter fødsel??

Anbefalte innlegg

Jeg veier 12 kg mer enn hva jeg gjorde før jeg ble gravid, og tilogmed mer enn hva jeg veide som gravid!

jeg ammer endel, har aldri fullammet.. Sitter jo mye stille på kvelden, men går tur hver dag!

Nå er berta 7,5 mnd! er det ikke på tide å gå ned??

Må bytte ut hele sommergarderoben, jeg... Kjiipt..

Noen andre i samme situasjon? :(

Fortsetter under...

Jeg har samme problemet men var i tillegg veldig sliten hele tiden og frøs/svettet om hverandre. Ble sliten bare av å gjøre mindre oppgaver i huset som andre klarte uten å tenke engang.

Fikk tatt noen blodprøver og det viser seg at stoffskiftet mitt er helt på bærtur. Det fungerer ikke i det hele tatt og er så lavt at det gjør meg dårlig. Har så godt som ingen forbrenning...

Har nå begynt den lange prosessen med å finne riktig dose Tyroksin i forhold til min forbrenning, slik at jeg kan bli frisk igjen. Det er visst utrolig mange som sliter med dette etter en fødsel, så det kan være verdt å ta en blodprøve hvis du trimmer og trimmer uten å gå ned i vekt.

Hos meg funker kun trening... Trener 3-5 dager i uken...

Veier 69 og er 170 høy.., så er jo normalvektig nå.. Men det skulle mye trening til... Gått ned 26 kg siden jeg fødte.. Skal fortsatt ned litt til.., men siden jeg trener mye vekter vet jeg ikke hvor mye i vekt... =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...