2i1@ Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Har innmari mye kynnere nå, sikkert etpar i timen minst. Er i uke 23. Vet dere om man bør unngå å fly når det er sånn og hvor vanlig er det egentlig å ha så mange kynnere??? Jeg må innrømme at jeg blir nervøs..
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 ring til sykehuset og spør!! jeg hadd emasse kynnere med min sønn, og fløy i uke 34, men han ble født 3 uker for tidlig, så jeg fløy faktisk 3 uker før han ble født. trykket på magen var der, og det var ekkelt... men uansett så burde du ringe sykehuset og spørre der! lykke til!
spuntemor Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 Hei, hei. Jeg er også i uke 23. Har hatt en haug med kynnere i to tidligere svangerskap og nå også. De kommer ofte (mange ganger i timen!) og varer lenge og er nokså ubehagelige. Jordmor mente det ikke var noe å tenke på, da jeg har hatt født på overtid begge ganger. Skal reise med fly til Italia til helgen, og hun hadde ingen advarsler ift. kynnerne. Tror ikke det er uvanlig med mye kynnere. Dersom de blir veldig vonde og presser nedover, er det jo greit å få det undersøkt. Ellers ville jeg ikke bekymret meg. Jeg har i alle fall bare måttet innse at mine svangerskap er preget av dette. Lykke til. Og er du ikke beroliget, er det jo bedre å ta kontakt med lege en gang for mye enne en for lite :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå