Gå til innhold

SA etter å ha født gutter?!?

Leontine

Anbefalte innlegg

Var inne på dagbladet.no og så det er en artikkel fra Danmark, hvor de drev å undersøkte om jenter som har født gutter, er mer utsatt for å miste. Legger en link så kan dere lese selv...http://www.dagbladet.no/dinside/2006/06/20/469450.html

Har en gutt fra før, et helt normal og sunt svangeskap. Har nå mistet to ganger siden mars, og lurer på hvorfor. Undersøkelser viser ikke noe galt, men jeg føler selv st det er noe som skurrer.

Hva synes dere om det som sto der? Er det noe man kjenner seg igjen i? Noen som har hørt om dette før? Kom med meninger og synspunkter!

Fortsetter under...

Har ikke hørt noe om dette tidligere, men det var nesten litt ekkelt å lese synes jeg da... Jeg har selv 2 gutter, fra 2 helt normale svangerskap. Og hadde en MA for 1mnd siden. Har ei venninne som også har mistet en gang, og det var etter at gutten hennes ble født(og hun ble gravid etter en menstruasjon og fødte en herlig jente.) Men så har jeg familie som har født 3gutter så 2 jenter uten å ha mistet noen ganger...

Men det kan jo være at det er noe i det de sier. Men jeg velger å tro at det denne gangen bare ikke var levedyktig jeg, så får jeg håpe at kroppen snart er klar for en ny graviditet med en liten spire som klarer å holde seg fast:-)

Ønsker deg lykke til videre!

Hei. Leste artikkelen. Interessant, men har aldri hørt noe om dette før. Jeg har født 2 gutter (1993 og 1995), normale fødsler. Har hatt 4 MA, 1 før guttene og 3 etter (2 i løpet av siste halvår). Jeg har blitt tilbudt utredning og genetisk blodprøve. Skal ta med meg artikkelen

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...