Gå til innhold

Gi meg styrke til å ikke teste i morgen. he he. Flere testere??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har planlagt å test i morgen tidlig...er så spent! Var så utålmodig at jeg testet for tidlig allerede mandag. Den var negativ. Har likevel en del symptomer som jeg håper ikke er ren innbildning.

Jeg rapporterer tilbake resultatet i morgen...

jeg har også ikm på lørdag,men jeg vil gjerne være med å teste i morgen:) Føler vel på meg at det ikke har klaffet for meg,men man vet jo aldri.... Klarer bare ikke å vente heller... Da får den bare bli negativ så får jeg heller håpe at den ikke viser riktig:)

Ikke for å være negativ, men hvis du tror det ikke har klaffet, så hvorfor bruke penger på en test????

Man skal jo ta testen den dagen man venter mens eller senere, så kanskje du får minus, selv om det skal være pluss.

Jeg ville ventet!

er jo litt spennende uansett da,men skjønner at det er unødvendig å ta en test såpass lenge før... Har ikke noen spesielle tegn på at jeg skal være gravid,bortsett fra ømme bryster og mye trøtt.... Men det er jo også pms tegn. Ja ja,får vel kanskje vente til lørdag med å teste,er jo det som er mest fornuftig:)

Annonse

du får holde håpet oppe:) Så lenge tanta ikke har kommet er det fremdeles håp:) Jeg tror vel at jeg ville merket det på kroppen litt mer enn hva jeg gjør nå om jeg skulle vært gravid,men hvem vet... Alle er jo forskjellige:) Krysser fingrene på oss alle her:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...