Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Var på første kontroll da jeg var 12 uker på vei.Til en turnuslege,og han hadde aldri hatt svangerskapskontroller før...(noe som var tydelig). Og da jeg spurte om vi kunne prøve å finne hjertelyden,så dro han frem stetoskopet sitt!!! Lyttet rundt på magen med det,og måtte desverre meddele meg at han ikke fant den. Hallo,er han helt rar som prøvde med steroskop eller? Har aldri vært borti at noen har gjort det hverken nå eller i mitt forrige svangerskap.
fresh Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 HÆ????? ja det hørtes jammen rart ut...det var nesten slik at jeg lo når jeg leste det...nyutdannet lege eller??? Har du ikke fastlege?? merkelig!!! du får høre hjertelyden hos jordmor, bestill time der du=P
spuntemor Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 jeg var hos jordmor i uke 22 og hun lyttet ikke etter fosterlyd. Kom ikke på det selv før jeg var gått ut. Var så stressa den dagen. Synes det var litt rart også, jeg. Hun sjekket jo SF-mål...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 Hehe,måtte nesten le selv da jeg lå der på benken:) Turnuslege,så er ikke ferdig utdannet,men såpass burde han da vite??? Skal til min vanlige lege neste gang.Gudskjelov! Han dro fram stetoskopet som en ren selvfølge. Tenkte med meg selv at,ja finner du hjertelyden så tidlig med den dingsen der er du god... Han presterte til og med(da han tok GU på meg) at det var for tidlig å kjenne at livmora var forstørret!!!Var da ca tre mnd på vei.Hallooooooooo....
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #6 Skrevet 20. juni 2006 He he må le litt men jeg tok frem mitt stetoskop og lyttet på magen bare for moroskyld og jeg hørte faktisk forsterlyder og bevegelser og hjertelyd usikker på om det er mitt hjerte eller babisen sitt da. Er 24mnd. og har store kreftige spark og bevegelser.
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #7 Skrevet 20. juni 2006 Hehehehehe ler så jeg griner her :-) Huff håper legen din er på plass snart...!!
Murmeline Skrevet 20. juni 2006 #8 Skrevet 20. juni 2006 Å herregud!!!!! Ler så jeg griner her... Vi får takke skjebnen for at du er en sporty annengangs da, tenk om dette var en nervøs førstegangs uten leselyst og BIM....
MorraTeFreja Skrevet 21. juni 2006 #9 Skrevet 21. juni 2006 På tide å føde snart da eller?? I 24 mnd mener jeg... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå