Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sitter her med et glass rødvin i handa, og livet er faktisk ikke så allerverst. Har ventet på tanta siden 6.mai, og i dagmorges kom hun. Litt forsiktig, som om hun vil at jeg skal fortsette å lure litt.Så jeg tok en test. Og den sa:"Inte/Ikke gravid". Så hadde jeg det sort på hvitt.

Men det er litt rart, så jeg må jo lure litt fortsatt. For det eneste som kom av henne var tre små prikker. Og nå er det kvelden.

Jeg skal prøve å ikke tenke for mye på henne. Nå skal jeg tenke på at det faktisk- på tross av alle slags ting- er SOMMER. Og at den forsvinner fort, sånn at jeg må nyte hvert sekund.

Og nå vil jeg kose litt med mannen min, skal prøve å lure han til sengs:)

(Så det er kanskje bra at ikke tanta er så synlig.)

Godt å ha sex selv om man ikke må. Alt det maset vi må igjennom. Det er rart vi noensinne har lyst på sex igjen!

Så, kjære medsøstre,dere er kvalitetsjenter. Håper dere har en fin kveld, og natt og fin dag i morgen

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5417934-tante-min-usynlige-gjest-i-kveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, det var så fint sagt på mange måter!

Jeg er ferdig med TR i kveld, hun har vært AAAALT annet enn usynlig...!

Etter noen skuffa dager er det påan igjen, men man skal være flink å huske på å ha sex også de dagene man ikke er fruktbar - for kosen, samhørigheten, lidenskapen og samlivet sin del.

Det er så viktig å tenke på at vi er mer enn produksjonsmaskiner!

SÅ mye mer!

Jeg takker for innlegget ditt lengsle, det var fint.

Ønsker deg en vidunderlig kveld og natt (det høres ut som du har planene klare ;) du også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...