Gå til innhold

andre som har mistet kvalmen rundt uke 7??likte ikke det, litt redd...


Gjest

Anbefalte innlegg

hei, har vært kvalm og hatt mensmurringer frem til uke 7, men nå de siste tre dagene har jeg ikke kjent til kvalmen i det hele tatt, kjent litt i magen men ikke mye, er trøtt men det kan vel skyldes mye, har mye utflod da?? noen tanker, andre som har det slik rundt uke 7??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått mindre symptomer etter uke 7... Er i uke 8 nå.. Men det kommer ann på dagsformen.

 

Ring legen om du er bekymret, det er mitt råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Je ghadde ingenting... Ikke så mye som gravid sulten en gang...

 

Men ser du skriver flere innlegg her og om jeg hadde vært så bekymret som du virker så hadde jeg ringt legen i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ble helt dårlig i kveld, fikk et svar om hva ma var, og begynte med engang og tenke og kjenne etter...ringer i morgen ja:-( takk skal du ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk så mye på det du. Høres ut for meg som om du fortsatt har noe symptomer. Det er jo et godt tegn!

Jeg hadde ikke noenting, som sagt.

En kan blir helt vrak av å lese her inne. Så mye som får en til å tenke på om det eller det feiler en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var mye mindre kvalm i uke 7, ble selvfølgelig bekymret, men det kom tilbake i uke 8. Var på UL i uke 11 og hørte hjertelyd i uke 13, så alt var bra da i alle fall. Nå er jeg i uke 14, og kvalmen begynner heldigvis å gi seg (nå er jeg ikke bekymret for at det gir seg heller). Går nok bra, symptomer går litt opp og ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg fikk kvalmen i uke 6, og den har forsvunnet nå i uke 9. Men har veldig vonde bryst som kommer og går, dag for dag. Men ellers er alt borte. Forstår godt du er engstelig, det er jeg og :-) Like ille å miste symptomene som å ikke få de :-) Håper alt er vel jeg, lykke til! Jeg skal på UL på torsdag, så håper håper alt er bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...