Gå til innhold

September: Magekos


elin25

Anbefalte innlegg

Imorgen skal jeg over i 3 trimester. Litt skummelt og veldig spennende!

 

Er i fin form og synes ikke det er så tungt enda. Det eneste er jeg har forspist meg på middag idag og føler meg litt sprengt i magen akkurat nå. Men middagen var jo så god.... Magen har blitt rund og fin nå. Her om dagen var en som reiste seg for meg på bussen...thi hi litt rart.

 

Men jeg storkoser meg om dagen. Alle sier magen min er så fin. Jeg er jo veldig stolt av den. Den har blitt en skikkelig fotball.rund mage. Har lagt på meg 3,5 kg. Ingen hevelser eller andre problemer. Føler meg heldig. Har fått kjøpt inn mye av det nødvendige. Pusler med de tingene vi har hjemme nå. Ser på klærne til lille gutten vår. Skal snart begynne å ordne til på barnerommet. Skal ikke male, bare flytte ut sovesofaen og PC. Og så putte inn baby-tingene. Og LilleTrollet sparker og koser seg i magen (tror jeg da...). Han snur og vrir seg hvertfall mye, og det er vel et godt tegn:-)

 

Håper dere andre også opplever magen som veldig kos om dagen! Samboeren og jeg har det topp og føler oss som verdens heldigste som har en liten gutt i magen. Et lite mirakel som vi har laget:-) Og for hver dag som går blir han større og sterkere. Og mer og mer klar for verden utenfor magen min. Begynner å glede meg til å treffe han, og begynner såvidt å bli utålmodig. Har ferie i hele juli og det skal nytes. Samboeren og jeg skal nyte hverandre. Det blir jo siste ferie hvor det er bare oss to. Rart det der..... Kos dere videre damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...