Gå til innhold

fy f... så j... sliten jeg er!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skole hele året, og rett på sommerjobb. Skulle få to uker ferie, men var krise et par dager neste uke så dumme meg sa ja til å jobbe. Har ikke mer å gi når jeg kommer hjem fra jobb. Middag fra i går står på bordet ennå, gulv og flater er skittne, og jeg orker ikke at noen prater til meg en gang.

Måtte bare få det ut. sorry sytinga. Nå skal det bli godt med ferie. Er så sliten at jeg har ikke følelse i hodet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres ikke greit ut!!! Har du en mann, så be ham om å få fingen ut og ta i et tak med husarbeid! Hadde og en sånn periode, og da måtte mannen min rett og slett bare ta over, orket ikke noe annet enn å sove, og da er det det kroppen din trenger!!! Sørg for å hvile, du tjener ikke noe på å slite deg ut! Uansett har ikke støv og skitne gulv tatt livet av noen, så ikke bruk krefter på å tenke på dem heller!!

lykke til:)

Skrevet

takk for støtte.. hadde blitt glad om mannen min kunne tatt i et tak ja.. han gjør jo sin del da, men han burde vel heller kutte ned på jobb å prioritere litt mer hjemme.

Skrevet

Jeg er også veldig trøtt og har masse å gjøre på jobben. Men tenker som så at jeg må bare senke kraven til meg selv og hjemmebanen. Det har også blitt betydelig mindre tid med venninnene. I ferien skal jeg ikke gjøre noen ting. Baaaare slappe.

Skrevet

Hehe, det er sånn det så ut hos meg de første 11 ukene det. Ikke mye festlig, null energi, og alt og mer til gikk til jobben. Var jo helt skutt. Enda godt kvalmen gav seg, nå er det bare litt nå og da - men svimmelheten holder stand. Hm, og denne forbannede hodepinen!!!

Kan ikke si annet enn at energien skal visst ta seg opp. Hm, men jeg for min del kunne sovet døgnet rundt fremdeles. Hatt ferie ei uke, og selv om jeg har sovet 2-3 timer på sofaen, så kan jeg fint gå og legge meg for kvelden, og sove 10-12 timer. Gruer meg til jobb neste uke!

Er forresten i 14. uke.

Skrevet

Jeg for min del skal ikke klage. Var sykmeldt en mnd fra slutten av april til slutten av mai. Jobbet 2 uker, hadde en uke ferie, og er nå i min 3. arbeidsuke av til sammen 4 før ferien. Om under 2 uker er det ferie, og må si jeg gleder meg til den, selv om jeg nå generelt er full av energi igjen.

Da jeg var konstant kvalm i 2 mnd så huset ut som en slagmark. Hadde dårlig samvittighet, men tillot meg selv å ligge på sofaen nesten hele dagene. Det gikk så langt at mine barn sa at mamma var lat, bare lå på sofaen. Gjett om det var morsomt å høre, da. Ville ikke klage, for jeg hadde selv ønsket å bli gravid igjen, til tross for at jeg visste jeg kom til å bli kvalm (tidligere erfaring). Min mann, derimot, var fornøyd med de 2 vi hadde fra før, og ønsket ikke flere. Derfor følte jeg at jeg bare fikk tåle kvalmen, bare holde kjeft og lide i stillhet...

Selv om energien nå er tilbake, betyr det ikke at huset er strøkent...:o). Jeg unner meg selv å legge meg på sofaen for en kortere eller lengre periode nesten daglig. Var ikke flink til dette i tidligere sv.skap, og har fått synlige årer på leggene/beina (ikke skikkelig åreknuter, men ikke direkte pent, likevel). Denne gangen setter jeg meg ned med beina opp, eller legger meg nedpå med beina på sofaryggen - herlig! Sover gjør jeg også når jeg føler for det. Det er virkelig godt å unne seg selv å ta hensyn til seg selv! Det anbefaler jeg til alle, dersom dere har anledning til det.

God ferie, alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...