Gå til innhold

litt panikk jeg nå:..:-( noen??


Gjest

Anbefalte innlegg

oj, nå fikk er litt panikk,, har vært kvalm de siste to ukene, og hatt ganske mensenmurringer men de siste dagene har jeg kke vært kvalm og ikke kjent så mye, litt kanskje men ikke mye..har egentlig tenkt at det gikk over og at jeg er heldig, men føler meg ikke så heldig nå lengre,,,nå tenker jeg at Ma har hendt meg?? er i 7 uke nå..

februar gravid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ville jeg det, har hørt at hvis barnet ikke greier å puste av seg selv dør det, og kan bli liggende til du tar ul?? i uker med andre ord...???? uff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av jenta::: alt er sikkert bra.. jeg ahdde en ukestid jeg ikke kjente noe særlig symptomer selv rundt uke 17, men så kom det sånne små boble bevegelser i uke 18, som har utvikla seg til kraftige spark etterhvert,, så alt er nok bra skal du se,, ;)

hvis du er i tvil fortsatt om en dag eller to så ring jm og kom til henne eller legen og hør på hjertelyden så blir du nok beroliget ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj var på feil forum.. men jeg kan i hvertfall si at MIN KVALME GA SEG I UKE 8,,, bekkenløsninga kom i uke 10, så da skjønte jeg at alt var som det skulle.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, beklager.. trodde det sto uke 17, var på feil forum.. bklager,.,. er så forvirra om dagen .. he he skrev nytt svar under ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...