LizzyG Skrevet 20. juni 2006 #1 Del Skrevet 20. juni 2006 Fant ut at jeg er gravid i dag, og ifølge beregningene her inne så er jeg 4+ 1. Foreløpig termin er 28 februar. Ha en fortsatt fin dag alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #2 Del Skrevet 20. juni 2006 hei og gratulerer så mye:-) fint at du kommer inn her, lykke til, skal også ha i februar, 16.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LizzyG Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 20. juni 2006 Koselig at det er noen somer like ny som meg da. Jeg bor i Buskerud, er 19 år, og dette blir den første. Hva med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #4 Del Skrevet 20. juni 2006 jeg bor i stavanger, er 26 år, dette er min første.. er spådd til å bli jente.. hihi.. håpe-håpe.. siden mannen min har en gutt fra før. har termin 10 feb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #5 Del Skrevet 20. juni 2006 jeg er også fra stavanger og har spådd jente:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå