Gå til innhold

har dere blitt litt glemsomme?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter at dere har blitt gravide? eller merket det som et symptom för dere fant ut at dere var gravide?

Jeg kjenner at jeg har blitt litt "små-glemsom" den siste tiden...

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg er helt fjern jeg. Lever helt i min egen verden, glemmer mye, er veldig vimsete og klossete. :o) Vet ikke om det er et symptom, eller om det bare er meg som har mye å tenke på. Er litt vims til vanlig og da....hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAA!!! Det begynner faktisk å bli litt plagsomt. Glemmer alt for tiden. Her om dagen gikk jeg rundt å lette etter en bukse jeg hadde på meg! Helt utrolig hvor vimsete det går an å bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom hjem fra butikken i går og lurte på hva søren jeg skulle med de gulerøttene jeg hadde kjøpt. Ikke er jeg spes glad i gulerøtter og har i alle fall ikke lyst på!

Såh...."bevistløs i gjerningsøyeblikket"? Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...det er helt rart for ellers er jeg veldig oppvakt...men den siste tiden er det liksom fort gjort å glemme, spes små ting..

fryktelig irriterende...

Det har sikkert mye å gjöre med at jeg tenker mye på graviditet&slikt..

Litt i min egen verden...

godt å vite at jeg ikke er den eneste, ble litt bekymra gitt..tenkte hva skjer nå...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff.. trudde det bare væa mæ.. læs de hær bøkene æ p lægenkontoret.. men kunne ikke finne at man blir "surrat"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er vel myeee som snus opp og ned i kroppen ved graviditet så det er nok ikke så rart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...