Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sambo har ikke mulighet til å bli med meg på ul 5 juli. Så jeg har invitert svigermor med jeg.

Har jo vært på en ul allerede og sett at ting ser ok ut.

Har et supert forhold til svigermor. Med mamma og familien laaangt oppe i nord har hun vært en utrolig støtte for meg uansett hva det skulle være.

Tenkte at det vile være hyggelig for henne å se. Ul fantes jo ikke mens hun hadde små barn. Skulle det være noe gærent med babyen vil hun bli en del av det uansett, så hun er en god støtte å ha med syns jeg da.

Hun ble kjempeglad da jeg spurte, har bare sønner og ingen døtre så dette blir kanskje hennes eneste sjanse til å se ul .

Har dere hatt med andre enn pappan på ul??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5416480-%C3%A5-ha-med-noen-p%C3%A5-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig da Nala! Ok å kunne gjøre svigemor glad, føler nok det som en tilltitserklæring - og det må jo være fint når hun har vært en god støtte for deg.

Jeg skal ha med pappa'n. Han tar fri og blir med til legen, har den dagens første time, så det går fint. Gleder meg veldig til juli, og til å få se nurket og forhåpentligvis kjønnet.. :)

Annonse

I Trondheim får man ikke ha med barn. Altså. det står det. Har hørt om flere som har det. Det menes vel små barn som ikke greier å sitte i ro. Datter på 7 år går helt sikkert bra. Bare ring på forhånd og forklar situasjonen, så går det nok greit..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...