Gå til innhold

Hvordan kan jeg kontollere økonomien på en spillegal mann??

Anbefalte innlegg

Jeg har en mann med spillegalskap han innrømmet det for meg for noen mnd. siden og nå mistenker jeg at han kanskje har begynt å spille igjen....lurer litt på hvilken grensesetting jeg må ha. Det blir jo som å ha enda en unge.

Ikke happy for tida...

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Gjest marie-s

Jeg har vært gjennom dette en gang. Til slutt satte jeg ned foten og ba om at all lønn kom inn på min konto og at han måtte ha skriftlig fullmakt av meg for å få ta ut penger. Han fikk da "lommepenger" og penger til å kjøpe mat.

Ring til hjelpelinjen for spillavhengige og snakk med dem. De har lang erfaring i hvordan man bør takle slike utfordringer, og de fleste har familie og/eller har vært avhengige selv! : 800 80 040

Lykke til.

Har også en mann ssom var (og sikkert er) spillegal. Jeg ga beskjed om at skulle vi fortsette forholdet så skulle alle penger gå inn på min konto, som han ikke har tilgang til. Derifra betaler jeg alle regninger, og mat. Er det noe han trenger (frisør, klær) så får han penger til dette. Synes egentlig dette har fungert greit jeg. Og han har innsett at han ikke kan ha mye penger mellom hendene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...