Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter 9 mnd har det enda ikke skjedd...

10 av de 25 kiloene jeg la på meg i svangerskapet henger fremdeles på, og de som er forsvunnet forsvant for det meste iløpet av de 3 første mnd.

Har hørt noen sier at de siste kiloene først detter av når man er ferdig med ammingen....

Eg raste ned i vekt frå eg byrja å amma. Har aldri vore så slank og smekker. Nå er guten ni månader og drikk berre tre gonger om dagen. I går såg eg til min store skrekk at eg har fått både mage og store håndtak. Fy flate kor fort det kom på og akkuratt nå når det går mot sommar GRrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annonse

Etter tre mnd. ca. tror jeg. Eller har egentlig gått ned i vekt gradvis etter fødselen. Men nå som lillegutt er 5 mnd. veier jeg bare 45 kg (3 kg mer enn før jeg ble gravid) Så jeg vil GJÆRNE opp 3 kg:)

La på meg 15 kg ila svangerskapet. Men 12 kg var borte etter 14 dager, så jeg tror ikke det var fett... De siste tre kg er borte nå, 3 mnd etter fødsel.

Har nettopp spist 6 (!) skiver med nugatti (føler meg helt hul), og hvis slike etegilder fortsetter etter amminga kommer jeg til å eeeeeese opp!

Går ellers daglig tur med vogn og hund.

Annonse

Jeg raste ned i vekt fra dag èn etter fødselen, og fortsatte med det fram til jeg sluttet med nattamming da snuppa var ca 7 mnd gammel. Etter det har kiloene sneket seg på sakte men sikkert (helt greit for jeg ble altfor altfor tynn), men nå er jeg snart tilbake til vekta jeg hadde før fødselen så da må kiloene snart slutte å legge seg på kroppen min ja..;o))

Her tapper også ammingen sitt! Jeg har alltid vært veldig tynn, og trivdes egentlig veldig godt med noen ekstra kilo når jeg gikk gravid! Satset på å beholde et par av de 20 kiloene jeg la på meg faktisk ;)

Men nå veier jeg like mye som før jeg ble gravid, og må virkelig passe på å spise nok, ikke gøy å være for tynn heller, tro meg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...