Gå til innhold

Mellomnavn til Vanessa?

Anbefalte innlegg

Hei.

Mannen og jeg blir bare ikke enige (vel, jeg liker masse navn, men han liker jo ingenting....) Etter mye om og men har jeg overtalt han til Vanessa som fornavn (han fikk nemlig bestemme førstemanns navn). Men alle mellomnavn jeg foreslår sier han bare 'nei' til. Sukk. Begynner å bli litt oppgitt (eller kanskje det bare er hormoner, hehe). Jeg liker bl.a.:

Lia / Lea

Belle

Alice

Louise

Ann(e)

Grace

Lily

Rose

Vi bor i Storbritannia - så vil helst ha noe som er litt internasjonalt. Men nå står jeg bom fast - er det noen snille der ute som har noen gode forslag/meninger?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5416204-mellomnavn-til-vanessa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og takk for svar =)

Jeg liker også Vanessa Louise veldig godt - men det mellomnavnet er veldig mye brukt i familien - bl.a. til stedatter, svigermor, tante, osv - så det er litt dumt. Jeg hadde faktisk tidligere i dag nevnt Vanessa Linn og Vanessa Marie (og Vanessa Susann - som da blir delvis oppkalling etter meg) til gubben, men han sa bare 'huff nei...'

Men det er veldig interessant å høre hva andre syns =) og jeg skal prøve å 'presse' mannen litt mere til enighet her ;-) Er jo egentlig til syvende og sist jeg som bestemmer denne gangen, hehe.

Når vi skulle velge navn til minsten, var vi begge enige i det første fornavnet. Jeg kom med mange forslag til fornavn nummer to, men ble nedstemt hele tiden. Han klarte derimot ikke å finne på et navn nummer to han likte selv..... Jeg sa at jeg ønsket hun skulle hete X X og dersom han ikke kom med et bedre forslag, så fikk han bare godta det. Han fant ikke på noe bedre, så da var saken biff ;-)

Nå liker han navnekombinasjonen godt :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...