Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Hvor får man kjøpt madrass til å ha i reisesenga, og hva koster den? Er det standardmål på reisesengene forresten??
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Da jeg kjøpte sa de at omtrent alle standard madrasser til vanlige sprinkelsenger passer til omtrent alle reisesenger... Jeg kjøpte på vanlig baby butikk - den er enkel å rulle sammen litt smidigere enn madrassene til sprinkelsengene og kostet ikke skjorta:)) Husker ikke prisen nøyaktig.
Medium fikk guttebass Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 Åh, nå sa dere noe. Vi skal snart på ferie og jeg kan ikke fordra den reisesenga. Hard og fæl. Men jeg kan jo selvsagt kjøpe en madrass og legge oppi! )
Medium fikk guttebass Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 Det skal jammen meg jeg gjøre også! Takk for tips!
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 Ikea har også madrasser som ikke er så tykke (som kan rulles sammen) og som ikke koster mer enn 200,- kr
gutt og jente og ei i hjerte Skrevet 21. juni 2006 #6 Skrevet 21. juni 2006 Å det har jeg ikke tenkt på en gang... Trodde det fulgte med madrass jeg. Må ut å kjøpe før ferien.
yasmina Skrevet 21. juni 2006 #7 Skrevet 21. juni 2006 Vi bruker kun overnmadrassen til den vanlige senga utenom den sengebunnen som følger med. Lillegutt på 15 mnd sover kjempegodt oppi der da. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå