Gå til innhold

Bergen treff !!! :-)

Anbefalte innlegg

Ja, det ville jeg gjort hvis jeg var deg sanne85!!! Det er superkoselig, og man får pratet litt om prøving og sånt med flotte jenter som er interessert i temaet og som har tips og råd osv å gi.. Greit å kunne prate om prøving og sånt med andre enn mannen og uinteresserte venninner osv.. hehe

Jeg skal få lov å komme på treffet selv om jeg har blitt gravid siden siste treff. Det var hyggelig av jentene.. Vi har jo blitt så godt kjent, så jeg håper resten av gjengen blir gravid snart også,, sånn at vi kan være sammen på 1 trimester alle sammen snart!!

Klem fra

Fortsetter under...

Hei!

Eg bur i Bergen, og vil gjerne bli med på treff! Skal reisa vekk ein tur til veka, så eg er mest sannsynleg ikkje tilbake på fredag, men blir med neste gong.

Har ikkje fortalt om prøvinga til nokon enno, så det hadde vore veldig kjekt å ha nokon å snakka med i same situasjon :)

Annonse

Trist at du ikke kan komme Ine, håper vi får treffe deg neste gang. Men kjekt med flere nye!! Spesielt siden jeg og Murre er de eneste ikke gravide igjen så må få inn nye på treffene ja...!! Håper dere kommer allesammen!! Sitter der med Munch veska mi jeg :-)

Annonse

Takk takk enitsirk :-)

Da jenter er dagen her. Jeg kommer litt før kl.17.00 i tilfelle derkommer noen nye og setter min berømte Madonna veske på bordet. Den er stor så den synes godt :-) Får ganske mye oppmerksomhet fra menn med den veska, de liker godt puppene hennes :-)

Vi sees ikveld!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...