Gå til innhold

Dagmamma på Majorstua/Frogner/Bærum/Sandvika

Anbefalte innlegg

Hei, jeg heter Benjamin og fyller 1 år i september. Mamma og pappa skal jobbe fra September og da trenger jeg et sted og tilbringe dagene mine. ( Jeg har en venninne som heter Anna som også trenger et sted, så vi kan være to)

Vi trenger plass fra 15 august, helst. Da mor og far starter på jobb igjen. Vi bor på Majorstua og om det er en dagmamma som har mulighet til og passe barn men ikke har et sted og være så kan dere godt være hjemme i leiligheten vår. Vi vil helst ha en dagmamma som har toppen 3 barn, som liker og være ute i åpen barnehage og gå turer da barna våre tilbringer mye tid ute nå. Jeg skal jobbe i Sandvika så om det er en dagmamma ledig i på veien så er det fint eller i Sandvika.

Ring oss gjerne på 41 44 81 94 så tar vi en prat! Hilsen Benjamin, Vidar og Monicha

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har en datter som blir ett år i november. Har bestemt meg for å bli hjemme ett år til, og ha et dagbarn :)

Har jobbet i barnehage og vært dagmamma tidligere, og har gode referanser.

Men vi bor på Rykkinn, det er ca 7 min m bil fra Sandvika, så det blir jo litt lenger, men kanskje dere er interessert likevel?! :)

Hei, tusen takk for svaret ditt. Nå har jeg allerede booket et møte med en annen som ringte meg. Redd jeg blir stående litt i kø inn mot sandvika ved Rud igjen så da er det kanskje ikke helt optimalt for meg. Men tusen takk for at du svarte. :-)

Ha en fin kveld :-)

Kanskje dette innlegget hjelper noen andre som sitter med samme problem.

Monicha

Jeg bor på Majorstua, og skal passe tre ett-åringer fra 16.august.

Har ingen ledig plass, men skriver for å si at jeg tar gjerne imot besøk av dagmamma med (dag)barn på samme alder, evt. dra på tur sammen.

Jeg kjenner Oslo godt etter 7 år som dagpappa.

Dersom dere har lyst til å stille hjemmet deres til disposisjon så er jo familiebarnehage noe og vurdere? Dere kan lese her:

http://home.no.net/urmafaba/index.html

Datteren min er så heldig å ha fått plass i en familiebarnehage, synes opplegget virker veldig bra.

Lykke til! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...