krish Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 MIn mann er student og vi har fått overført hans 5 uker til meg. Pappa har fått en uke ekstra nå Jeg måtte sende en liten søknad til trygdekontoret sammen med en bekreftelse på at han er student og kommer til å være det ut hele min permisjonstid. Det var ikke noe problem å få overført de ukene til meg!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 Takk! Permisjonstiden min går ut om... forrige uke... Så da kan jeg bare sende dokumentasjon, eller er jeg for sent ute?
krish Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 Jeg er ikke sikker på frister. Jeg søkte før jeg gikk ut i permisjon. Da fikk jeg de ukene medregnet i papirene hvor det står når jeg skal begynne igjen. Men håper det ordner seg for dere.
Snuppa mi er nå storesøster... Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 det kommer ann på hvor lenge han har vært student og om han har jobbet før det og hvor mye han da evt tjente. Min samboer er student, men jeg fikk ikke hans uker. Det er ikke en selvfølge å få dette. Sjekk med ditt trygdekontor. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå