Gå til innhold

Dere som har brukt Pergo...please svar meg !


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ved å ha brukt det skal man få eggløsning og muligens en påfølgende M 28-30 dg i syklus ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja bortimot slik. Jeg var på sykehuset og tok blodprøve for å se at jeg hadde hatt eggløsing og det hadde jeg:) Hadde ikke hatt mensen på 3 mnd etter år på pillen, men med Pergo kom syklusen tilbake til normalt. Tror den var 4 uker + noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første syklus etter første pergokur var på 30 dager, og andre kur klaffet det, og jeg testet positiv på dag 30!

 

Første kuren var jeg sikker på at alt klaffet.. men det gjorde det jo ikke. Kur to hadde jeg ingen følelser om at det gikk bra i det heletatt, men da satt'n! :)

 

Unbelievable! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja 4 uker + noen dager fra første mensdag. Hadde to runder med Pergo. Første gang ble jeg gravid 2.mnd men SA i 6. uke. Denne gangen ble jeg gravid 1.mnd og er nå i uke 8.

 

Man skal ta Pergo fra 5.mensdag, men jeg var så ivrig at jeg begynt første dag og oppdaget ikke dette før etter 3 dager. Legen sa at da ville jeg ikke få noen effekt av tabelettene, men det fikk jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå gått til dag 31 og ennå ingen mens....negativ gravid test. Legen sa eggløsning ville komme ca,dag 14! Men når mens ikke har kommet til dag 31 må jo eggløsning ha vært senere.........???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...