Gå til innhold

8 mnd, snur seg i sengen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg legger henne, så snur hun seg på magen så ligger hun der på alle fire til hun blir så sliten at hun begynner å gråte. er det noe en kan gjøre for å holde de på rygg når de har lagt seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hjeeeeeeeeeeelp.

HI

Skrevet

Har akkurat samme problem. Kjøpte en babysafe med sele rundt madrassen i dag, men rakk ikke å vaske den før kvelden slik at debuten utsettes til i morgen. De jeg har snakket med sier at en nattpose med seler (babysafe) er løsningen :)

Skrevet

ok, høres bra ut at det finnes håp for DETTE er håpløst slik det er nå. Hva koster en slik en? er det en helårspose? Tenker på at det blir jo sommer nå og varmt..

Skrevet

Hvor kjøpte du babysafen, og hvor mye kostet den? Jeg har til nå brukt nattpose, men den klarer hun nå å snu seg rundt på magen i..

Skrevet

Kjøpte på babybutikk i Tønsberg etter bomtur til Babyshop/Slependen og Storkene i Tbg. Den kostet 449,- hvilket jeg synes var vel dyrt...

Skrevet

Vi har en tynnere sommerpose, den kostet en hundrings. Du syr bare hemper ved midjen og binder dem til sprinklene eller lange bånd rundt madrassen.

Skrevet

ja det var vel kanskje like smart :-)

Skrevet

Klarer hun ikke snu seg selv? Jenta mi legger seg på magen (fikk klaus av babysafe), men klarer å snu seg selv om det trengs....

Skrevet

nei, det ser foreløpig dårlig ut med å snu seg tilbake i sovestilling. hun snur seg på mage og reiser seg opp på armer og bein i krypestilling. Slik står hun å gynger til hun er utslitt og hyler etter hjelp. Da MÅ jeg inn. Klarer ikke å tenke på at hun skal "velte" pga hun er så sliten.

HI

Skrevet

Å ja, da blir det litt vanskligere igjen... da hadde jeg prøvd babysafe ja!

Skrevet

jeg har samme problem...kjøpte babysafe fra babydan...kostet 399...litt dyrt,men vet ikke om det fungerer enda...glemmer og "koble" den til hver kveld...må huske å gjøre det i morgen...

hun min snur seg rundt å ligger plutselig i fotenden....om natta snur hun seg i søvne tror jeg, blir vertfall vekt av ett vræl...hun elsker å ligge på magen når hun er våken,men får ikke sove slik...og hun er for trøtt til å snu seg...

på mårran står hun på alle 4 å ser på meg over sengekanten..kanskje på tide å senke bunnen i senga....?

Skrevet

Hehe. Så herlig å våkne til noe sånt da. Ei tulle som henger over kanten og ser på mamsen som sover. Hehe når ler jeg høyt her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...