Gå til innhold

Første UL i morgen ;)


MammaDilla

Anbefalte innlegg

Åh... Jeg er så spent!!! Skal på første ul i morgen. Da er jeg 10+0 . Det er mange følelser som svirrer rundt i hodet mitt nå. Har jo hatt en sa, så derfor valgte jeg tidlig ul. Trodde det skulle bli gøy, men nå er jeg kjempe nervøs. Tenker på alt jeg ikke vil skal skje på ul i morgen... Sikkert ikke den eneste som tenker slik.

Nå skal jeg til en venninne for å få kvelden til å gå fortere. Har kjempelyst å fortelle henne det, men har jeg klart å holde meg til nå må jeg vel klare en dag til...

Ha en strålende kveld jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var også supernervøs da jeg var på UL i dag, helt normalt tipper jeg, men det var bare helt fantastisk!! Det blir nok bare glede i morgen, lykke til :o) Helt spesielt å se babyen sin for første gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen der, hadde det på samme måte i forge svangerskap før kvar UL (4stk)... men en utrolig opplevelse å se den lille inne magen..

Skal på UL på torsdag og gru-gleder meg no også...

Lykke til i morgon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at det blir bra ja. Har hatt en del ondt i høyre siden min de to siste døgnene, men det har pleid å gi seg hver gang jeg får sluppet en skikkelig fis.. hehe... sorry.. er litt overtrøtt, men det er sant. Så jeg krysser fingrene å satser på at smerten ikke er noe annet enn luftsmerte!!!

Mannen får ikke vært med i morgen, så håper jeg får med bilde ;)

Og lykke til på torsdag, En liten til feb. 07 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...