Pippi Rullegardin, termin0809 Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 navne Isa Indiana? Det er ikke et navn vi bare har tatt ut i fra det blå, Isa etter oldemor og Indiana etter tippoldemor. Syns det et veldig fint navn, men er i tvil etter som begge navnene begynner på I og slutter på A. Hva syns dere?
idagravida Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Skal innrømme at heg synes det var litt mer spesielt enn fint, men så lenge der betyr noe for dere så er jo det det viktigste.
* Zoë * Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 Jeg er ingen fan av dobbelnavn. Isa synes jeg er et fint navn. Passer både til liten og stor.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 Vel.. Jeg er ingen stor fan av veldig spesielle navn, og må innrømme jeg ikke likte det. Synes ikke noen av navnene er ordentlige navn liksom..
en av hver Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 Jeg synes Isa var nydelig. Litt mer skeptisk til Indiana..
Lilje74 Skrevet 20. juni 2006 #6 Skrevet 20. juni 2006 Jeg synes det klinger bra! Tøft navn. Litt uvanlig, men det synes jeg er bra! Morsomt at begge nanvene er fra slekten også!
Gjest Skrevet 21. juni 2006 #7 Skrevet 21. juni 2006 Jeg likte Isa best, men som mellomnavn syns jeg det var festlig med Indiana også! Go for it! Herlig at ikke alle barna i en skoleklasse heter det samme syns jeg! Hadde selv fire Camilla-er og tre Kristian-er i klassen min, og jeg kjenner syv som heter Elisabeth. Det er kjedelig det!
Mamman til Linéa/VildeHelena! Skrevet 21. juni 2006 #8 Skrevet 21. juni 2006 Hvis dere liker navnet syns jeg dere skal bruke det jeg. Det er jo dere som skal like det ikke alle andre!
Rut Bram Skrevet 21. juni 2006 #9 Skrevet 21. juni 2006 Synes begge navnene var fine, men kanskje ikke sammen. Hvis jeg skulle valgt mellom de to ville jeg valgt Indiana - kult og annerledes!! Isa blir litt for sukkersøtt for meg....
På'n igjen Skrevet 21. juni 2006 #10 Skrevet 21. juni 2006 Veldig spesielt navn, men jeg liker det. Er ok å ha et navn som ikke alle andre har. Det er klart det er jo litt avhengig av hva etternavnet til babyn blir også. Ikke lett dette med navn, er 31 uker og enda ikke funnet noe navn på gutten vår..
Lindamor og Oliver Skrevet 21. juni 2006 #11 Skrevet 21. juni 2006 Jeg er stor fan av navn med egenart,Isa Indiana høres ut som ei spennende jente med en spennende framtid foran seg.Tror venninnene hennes Berit og Veronica føler seg meget kjedelige i forhold; )Vi bør egentlig alle sammen bli flinkere til å gå for navn vi liker og ikke bare velge de mest sfe navnene bare fordi vi er redde for mobbing av barna. Det er jo på den måten mobberne vinner; ) Det virker som om alle skal hete det samme nå for tiden..eller slik har det jo vært lenge..synd i grunn.Man ser jo Markus,Marius,Thea,Tora,Emma.. og flere navn nevnt opp til tusen ganger.Fine navn ikke det altså..bare så synd at der er så mange som vil hete det samme.Så hvis dere liker Isa Indiana; go for it!!! - vi trenger litt mer individualisme; )
Pippi Rullegardin, termin0809 Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #12 Skrevet 22. juni 2006 Takker alle for gode innlegg, godt å høre hva andre mener også. Har ikke fortalt kjønnet og navnet til noen enda, bortsett fra til dere da, så da er det godt å få luftet navnet for noen.
scania!2åring og lastebilspire Skrevet 22. juni 2006 #13 Skrevet 22. juni 2006 helt nydelig!!!jeg falt pladask med en gang...er ofte skeptisk til navn,men dette var helt supert.det første jeg så for meg var vakker natur(vet ikke helt hvorfor).gav meg bare gode følelser rett og slett det navnet
Mamman til lille gullet Skrevet 22. juni 2006 #14 Skrevet 22. juni 2006 Kjempe flott! Gøy at det er navn etter familie og allikevel høres det veldig moderne og kult ut. Kristine termin 1608
Gjest Skrevet 22. juni 2006 #15 Skrevet 22. juni 2006 jeg liker heller ikke disse dobbeltnavnene. spesielt ikke når kun det bakerste navnet blir brukt, forvirrene. men jeg synes dine navn var fine.
Mathias`mamma Skrevet 22. juni 2006 #16 Skrevet 22. juni 2006 jeg syntes navnene var kjempefine jeg, og passet godt også. Jeg er selv veldig glad i å kalle opp barna etter noen. Kunne bare ønske at mine foreldre og besteforeldre ikke hadde så kjedelige navn. Har du tenkt til å bruke begge?
Rokkering Skrevet 22. juni 2006 #17 Skrevet 22. juni 2006 Synes det var spesielle navn begge to. Men det er jo ingen andre enn de som gir barnet navn som har noe med det. Men jeg er av den formening at om en gir et barn to navn, så skal de brukes...
Pippi Rullegardin, termin0809 Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #18 Skrevet 22. juni 2006 Om vi kommer til å bruke begge navna er litt usikkert, men uansett så har jenta vår valge når hun blir større om hun vil bruke begge eller ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå