Har en herlig gutt:) Skrevet 20. juni 2006 #1 Del Skrevet 20. juni 2006 når jeg går inn ¨på min side her på bim står det at jeg er i 7 uke og leser det som står det, stemmer det! for etter termin beregn er jeg litt over 6 uker! vet ikke hva jeg skal forholde meg til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillianS Skrevet 20. juni 2006 #2 Del Skrevet 20. juni 2006 Hei hei .. stemmer at du er i uke 7. Hvis du foreksempel er 6 uker og 3 dager på vei , så er du inne i din 7 uke. Når du blir 7 uker og 0 dager , så er du inne i din 8 uke:) Skjønner ?? jeg er kansje ikke så god til å forklare , skjønte ikke så mye av den regningen i mitt første svangerskap jeg heller ... Hvis du går inn på www.babyverden.no og registrerer deg der , så skjønner du nok mer ... Der er det bedre oversikt synes jeg. Jeg er iallefall 5+6 og i min 6 uke ... Imorgen hopper jeg over i den 7:) Ca like langt på vei vi Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #3 Del Skrevet 20. juni 2006 det samme, skal ha 16 februar, dere da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillianS Skrevet 20. juni 2006 #4 Del Skrevet 20. juni 2006 Det samme ?? hva mente du med det? Jeg har også termin 16 februar Så gøy at det er flere med samme termin Hvor gammel er du ? og hvor er du ifra ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå