idagravida Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Hjelp! Var hos jordmor på mandag, og fikk beskjed om at sf mål var altfor høyt+høyt blodtrykk og mye vann i kroppen.Så nå blir jeg sendt til sykehuset i løpet av uka for videre undersøkelser. Noen som har vært borte i det samme? Hva er prosedyrene for for stort barn? Setter de i gang fødsel da? Setter pris på svar om noen vil dele erfaringer o.l.
esmase Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Tror de er redde for svangerskapsforgiftning,men er ikke sikker... Men det er jo betryggende for deg at du blir fulgt opp med en gang,sånn at du slipper å gå å være usikker. Krysser fingrene for at alt er bra!! ) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
idagravida Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2006 Ok, da er det jo bra at det blir sjekket opp. Hva skjer om man får svangerskapsforgiftning da?
esmase Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 Jeg vet lite og ingenting om det,men vil anbefale deg å legge ut denne tråden på skravlesiden.Der er det nok noen som kan svare deg. Flere som leser der,vettu.. )
Lykke*m2* Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 Hei på deg!!! Det har jeg hatt. Hadde for mye fostervann. Jeg er blitt tappet. Venter nå på å få satt i gang fødsel. Jeg har et barn som er estimert til å bli 5000gr. Skal på torsdag. Du vil nok få en time til ul som sjekker at alt står bra til med barnet og er det for mye fostervann så må du bare stå på for å få tappet, da blir det mye lettere i magen. <ønsker deg lykke til...
Super HAPPY mamma;) Skrevet 20. juni 2006 #6 Skrevet 20. juni 2006 Huff, nå ble jeg bekymra.... Jenta vår ligger 3 cm. høyere oppe på SF-målet en hun burde, men jeg håpet bare det betydde at hun var lang... Ikke akkurat noe hun hadde slektet på fra meg altså.... Verken Jordmor eller legen har sagt noe annet til meg, og jeg har og vann i kroppen, så er satt ned i 70% stilling. Har helt normalt blodtrykk da...
BlueDome Skrevet 21. juni 2006 #7 Skrevet 21. juni 2006 I uke 24 var mitt SF-mål på 29.. ble sendt på UL for å sjekke mengde fostervann. alt bra! Lillegutt var normalt stor og passe med vann !! lillegutt er 2 % mindre enn gjennomsnittet i uke 32 og fortsatt normalt med fostervann. De høye SF målene var bare troligvis en plutselig ankomst av magen og måten jeg bærer magen på.. Har under hele svangerskapet ligget over det grønne feltet på kurven. Målene nå i uke 36 var 37 ! Trenger ikke å bety noe heller.... ;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå