Gå til innhold

Spotter endel og skal til legen i morgen. Tror dere jeg blir sendt på UL?


MaybeMe?

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Jeg er 6 uker på vei i dag, og har spottet siden lørdag. Ringte legen i går, fikk beskjed om å holde meg i ro så mye som mulig, og komme inn til min allerede oppsatte time i morgen tidlig. Lurer på hvor mye som skal til for at han sender meg avgårde til UL, og hva jeg kan forvente å få se da. Vil være 6+1 da, og hadde følt meg veldig beroliget hvis jeg kunne få se et hjerte som slår. Bekymrer meg konstant og griner i hytt og pine. Er det noen måte legen kan se om alt er ok uten UL?

Bekymret hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg;

Jeg er akkurat like langt som deg, og i dag kom det litt blod her også... ikke mye enda... men blir jo bekymret...

 

Hvis du ber om å få en UL tror jeg du får det, de er ganske "var" på det at går og er redde.

Om han ikke vil det kan du be ham ta en HCG-blodprøve. Den vil ikke gi deg svaret der og da, men hvis du tar en ny blodprøve et eller to døgn etter vil du se om verdien er stigende eller synkende.

Stiger den er alt ok, synke bør den ikke ...

 

Lykke til til deg!!! ( og meg... liker ikke blod... selvom jeg vet at det er utrolig mange som har småblødninger tidlig i svangerskapet - og som det går helt bra med)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun ved ul kan legen se om det er noe galt. Han kan se om livmormunnen er åpen og han kan se om det kan blø fra andre steder. Han ser om det festet. Legen kan ta en gu på deg, men han vil ikke ha noen klart svar utifra det. Tror han vil sende deg til ul ja, ellers hadde jeg forlagt det. Naboen hun som var med på det ene treffet , hun ringte legevakten. Kom da inn og ble henvsit til sykehuset med det samme der det ble tatt ul. Skjønner jo at dette er frustrerende. Denne hcg blodprøven indikerer også mye. Den skal nesten dobble seg i løpet av en dag eller to.. Håper at dette går bra for deg. Du har virkelig fortjent et lite nurk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...