Gå til innhold

Kanskje min tur endelig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

...har nå hatt riktige sammentrekkninger i ca 3 timer (etter en omgang med sex). Kjenner hvordan det starter lengst ned i skjeden og jobber seg oppover som riktige tak i nedre del av magen samt i korsryggen - kan ikke stå oppreist når de kommer. De varer fra 20-60 sek og kommer hvert 5 min i gjennomsnitt. Håper noe er på gang nå. Er 6 dgr på overtid så er veldig klar.... sist gikk jeg 14 dgr over. Har jordmor time imorgen hvis ikke noe skjer..

Jeg krysser fingrer og tær at noe er i gang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, spennende! Får håpe det er din tur nå, ja! Lykke til! :)

Skrevet

da håper vi d er din tur!!!!!

lykke til:-)

Skrevet

Har det skjedd noe mer? Her er vi alle spente. Lykke til og kos deg med den lille:-')

Skrevet

Nei ikke noe mere har skjedd. Jeg venter å venter. Takene har settet i hele natten også med jevne mellomrom, dvs når jeg snudd meg. Har vært våken hver time - måttet på do mm. Så fort jeg rører meg kommer de hyppigere og er vonde. Har ringt føden, da min samboer jobber på andre siden Oslo, for å høre hvis vi skulle komme in for å sjekke ev åpning mm - men siden riene ikke er regelmessige så skulle vi avvakte og se. Skal jo til jordmor senere i dag på vanlig kontroll, får se hva hun sier. Har vært å tømt magen betraktelig idag, det kan jo også være ett tegn. Det trengs jo litt plass derinne når babyn skal ut....

Håper det skjer noe i dag..... Litt vanskelig med barnevakt om natten, lettere om dagen da datter vår er i bhg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...