3småskatter:0) Skrevet 20. juni 2006 #1 Del Skrevet 20. juni 2006 Heisann:0) Jeg er nå 23 uker på vei ifølge ultralydteminen men jeg blir veldig usikker på denne terminen siden jeg har så liten mage... Sist gang jeg var til jordmor som var før jeg hadde ultralyd målte hun magen og den ble målt rett under streken på gjennomsnittstørrelse iforhold til den uken jeg er i. Da ble den målt ut ifra min termindato som er ca 2 uker før ultralydterminen. Dette er mitt andre svangerskap og derfor syntes jeg det er rart at ikke magen er blitt større denne gangen. Mange rundt meg bemerker at magen min er så liten til å være så langt på vei. Dette er jeg ganske lei av å høre nå ............... Lurer på om det er normalt at magen ikke er så stor nå?? Bør jeg bekymre meg for dette? Begynner også å lure på om min termindato stemmer mer siden målingen av magen ble målt til normal størrelse(litt under) etter min dato.......hva tror dere??? Hilsen lykkelig mamma som blir mamma igjen:0) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5414801-23-ukerskal-jeg-ikke-v%C3%A6re-litt-st%C3%B8rre-da/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-k Skrevet 20. juni 2006 #2 Del Skrevet 20. juni 2006 Å, det er jo så forskjellig fra mage til mage. Jeg fikk hele tiden høre at jeg hadde liten mage også (veeeldig kjedelig ja). Men ut kom en helt gjennomsnittlig stor gutt på 50 cm og 3630 gr. Tror ikke du skal bekymre deg, babyen har det sikkert helt fint der inne. Magen vokser jo og litt i rykk og napp, så dette kan endre seg. En jeg kjenner er like langt som deg, hun har bare en bitteliten bul på magen. Lykke til. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5414801-23-ukerskal-jeg-ikke-v%C3%A6re-litt-st%C3%B8rre-da/#findComment-5414885 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå