Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er 12+5 og har ennå ikke fått mage (dvs., jeg har mage, men den er bare litt sånn utstående, oppblåst og fleskete). Jeg har ikke fått antydning til hard og fin gravidmage ennå, selv om dette er mitt tredje barn...er det noen andre som har kommet like langt som heller ikke har fått gravidkulen??Begynner nesten å lure på om noe er galt, jeg.

En annen ting: Jeg har termin 31.12, og har fått innkalling til UL 13.juli. Da vil jeg være akkurat 16 uker på vei. Er ikke dette litt tidlig? Mener jeg har vært på UL senere i de andre svangerskapene mine?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5414760-ikke-f%C3%A5tt-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 13+3 og har heller ikke mage. Kommer nok tidsnok, men har tenkt som du, oi - kan noe være galt.. liten vekst, feil og mangler.. hm, men får stole på at alt er bra.

Det er vel uke 17-19 som er "normalen", så hvis du er akkurat 16 fullgåtte uker da, så er du vel teknisk sett i uke 17. Jeg skal når jeg er i uke 19 forresten.

Jeg er i uke 16 og har heller ikke fått gravidmage. Nå har jeg litt for mye fra før men hadde håpet den kunne kommet litt nå.

jeg har fått termin 11.12 men ingen innkalling til ul. Synes det er rart selv om det på skjemaet jeg fikk av legen stod at ul er i uke 18. Skal til jordmor itl mandag så da får jeg høre med henne.

takk for beroligende ord! Det er litt trøst i å høre om andre som har det likedan. Jeg har litt fra før på magen, så det er mulig det er derfor jeg ikke har fått gravidmage ennå, men sist jeg ble gravid hadde jeg enda mer fra før, og da mener jeg å huske at jeg begynte å kjenne denne harde kanten på symfysen rundt uke 14. Nå er det ingenting, bare litt flesk....

Ja ja, det er jo egentlig ingenting som tyder på at noe er galt, så jeg får vel bare smøre meg med litt tålmodighet.

Fikk forøvirg flyttet UL-timen min. De hadde satt opp feil dato, så jeg skal inn 31.juli (ikke 13.juli....). Da vil jeg være 18+4.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...