Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Tenkte at jeg så smått ville begynne å handle inn litt nå...er i uke 31. Har så langt kjøpt søskenvogn, lekegrind, 6 rosa vaskekluter, en rosa body, et par rosa sokker =), og i dag en sort softbag til å ha i søskenvogna. Har i gjen å handle inn saueskinn (vil ha en ny til denne frøkna - dessuten bruker Elias sitt i sportsvogna enda) og bilsete. Også har jeg veldig lyst på sånn et fint teppe til å ha oppi lekegrinda da - selv om dem er litt dyre!!! Har vaska det nøytrale babytøyet etter Elias, så det ligger i en boks med lokk. Også må jeg kanskje ha noe rosa sengetøy =) Det baller nok på seg etter hvert med ting jeg har lyst å kjøpe til henne, men foreløpig har jeg så smått bare begynt. er så koselig. Også er det ny UL til torsdag - gleder meg!
Julie*sin*mamma:-) Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Hei snuppa. Gratulerer med nytt. Det er gøy. Hvor mye måtte du gi for en sånn bag? E gleder meg til å høre åssen det går på ultralyden til torsdag.
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2006 Hei! Så sjeldent og koselig å se deg her inne da =) Jeg var på rabattbutikken i Strømsbu og kjøpte softbag. Den kosta bare 390 kroner. Også gikk den til og med oppi dypvogna, slik at jeg kan ha den der den første tida...så blir det litt lunere vettu! Ja, det blir spennende på torsdag - vet jo at alt mest sannsynlig er bra, men det e rjo koselig uansett. Tror mamma ville være med - er jo kos for henne da. helge kan liksom ikke ta fri alle gangene heller! Ha en fin kveld du da =) Snakkes!
Julie*sin*mamma:-) Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 Hei. Nei jeg hører jo ikke til her inne enda. Er bare inne og smugtitter litt:-) Litt gøy å se hva temaene dreier seg om her inne. Kos dere masse der hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå