Gå til innhold

5 uker på vei og ser ut som jeg er 4 mnd...hehe


cec26

Anbefalte innlegg

Nå er det jo bare 1 år siden jeg fødte første mann.. så magen var vel ikke akkurat flat i utgangspunktet... men jeg er så oppblåst... helt sykt.. husker sist at jeg merka magen i uke 10 .. og det var jo tidlig..

Men man sier jo at man ofte får mage tidlig med nummer 2...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det menes at magen kommer fortere andre gang ja, selv er jeg 7 uker på vei å sjefen min spørte meg i dag om jeg var gravid...sliter litt med å skjule det !!!hehe...

Har heller ikke fått flat/stam mage etter første fødsel,men nå er magen oppblåst,hard å begyner rett under puppene !!!

Å jeg skal i bryllup i helga , har ingenting å ha på å ALLE kommer til å merke det !! uff !!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 10 uker på vei, og har diger mage i forhold til andre, alle kan se at jeg er gravid.. Det er nok litt luft også, men når magemusklene har reist sin vei, går det ikke an å skjule noe i det hele tatt... Så jeg sier at fostersekken min er litt større enn normalt... hehe. Nei, men det er sant, den er 1,5 måneder større, så jeg tar ny ultralyd om 2 uker for å se om det er to bebiser...

Det er min nummer to, så min mage ble aldri flat igjen etter nummer en... Men vi får nyte det så lenge vi kan si at vi er gravid,sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...