Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Sjekka nettopp kontoen min, og til min store glede har jeg nå fått min første"permisjonslønn". Sendte inn for en måned tid siden til trygdekontoret, men har aldri fått noe svar av de. Har lest på sidene her at de har utbetaling i slutten av måneden, og at man ikke får noe før etter at man har født.....Men heldigvis, til min store overraskelse kom de inn i går:) Har termin om 6 dager, og altså ikke fått noe baby enda:)Fikk gjennomsnittet eg hadde rekna meg fram til til og med! Har hørt så mye negativt, at man ofte må klage mange ganger osv. for de gjør så mye feil....Men jeg var HELDIG da tydeligvis:) Er nå kjempe letta og glad. Måtte bare fortelle:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så herlig når alt går så lett=) !!!

Får full lønn av arbeidsgiver....(De får det refundert av trygdekontor) Så jeg slipper å plages med dem....Har også hørt mye negativt om trygdekontorene.....

Skrevet

Arbeidsgiveren min legger også ut, så jeg tror det kommer samtidig som lønnen normalt ville gjort... En stund til igjen for meg da :-)

Men det går rette veien... 77 dager igjen i dag og det startet jo på så mange som 282 dager :-)

Skrevet

ER DET FØDSELSPENGER DU HAR FÅTT?

jeg gikk ut i permisjon den 3 denne mnd, men har ikke fått noe enda..

jeg skal vel få utbetalt denne mnd?

har ikke hørt noe fra trygdekontoret enda, og jeg søkte i slutten av mai..

Skrevet

Fødselspenger? Nei, de vanlige pengene eg skal ha hver måned i permisjonen. Altså har eg fått for denne måneden nå. Gikk ut i permisjon den 1.juni.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...