Gå til innhold

"knekkelyder"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som opplever at det kommer knekkelyder fra magen av og til?Sånn lyd som når man bøyer fingrene bakover. Har hatt det siden 25 uke kanskje, er nå 35-4 . Det kommer spesielt når han beveger seg, skikkelig rart..lurer på hva det er. Verken lege eller jordmor vet det, men de har hørt om det da..mystisk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her på besøk enda:o), men jeg kjenner det igjen fra da jeg gikk gravid sist ja. Nå er han 14 mnd, så det er vel ikke noe farlig da:o)

Skrevet

jeg fikk høre at det var knoklene til babyen som "knakk". slik som våre gjør av og til....

Skrevet

Ja det er jo akkurat den lyden som kommer. Jeg foreslo det til jordmor , men da lo hun bare av meg. Haa, kanskje jeg hadde rett allikevel da:o)

Skrevet

Dette spørsmålet har vært oppe her før, og da kom en til slutt fram til at knekkelydene er lyder fra tykktarmen vår!

babyens knokler er alt for myke til å kunne "knekkes", selv om det er jo en morsom tanke da - der ligger den lillle og kjeder seg, liksom...

Skrevet

Hei,

jeg har vært plaget av knekkelyder når jeg snur meg i sengen

og skal opp, men de kommer fra bekkenet og ikke magen.

Knekkelyder fra bekkenet er ifølge jordmoren min

verken uvanlig eller farlig- bare ubehaglig.

Skrevet

Sånn har jeg det også.. skikkelig merkelig lyd. Hører nesten som om en boble sprekker eller noe sånt. Snakket med jordmora mi om det, og hun visste heller ikke hva det var :/

Vi er nok sikkert bare litt rare ;) hehe

Skrevet

Jeg har det også..

Jordmora mi sier det er en lyd som kommer fra hofteleddet til babien..

Skal visst være lett å frambringe den lyden etter ungen er født eller no sånt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...