Gå til innhold

Juni: Oliver har kommet... er litt treig jeg...


fanta free

Anbefalte innlegg

Oliver kom til verden fire minutter over to onsdag 7 juni natt... lurte en stund på om han skulle lure seg ut før midnatt, men det skjedde ikke.... kort fortalt gikk vannet halv fem tirsdags morgen, men ingen rier så vi tok livet med ro og ringte føden... var inne kl 10 og fikk sparketest osv osv, men så lenge det ikke var noe rier, skulle vi komme tilbake kl 13... det gjorde vi, og fortsatt ingen rier, jordmor ¨måtte kjenne om det var modent, men det var det heller ikke, så kvart på tre fikk jeg en modningspille... men nope ingen ting skjedde... jaja tenkte jeg, skulle få en ny pille kvart på ni på kvelden, men heldigvis startet riene sånn smått ved åtte tiden, ikke vondt, men regelmessig... MEN kl ni jadda da var det fult kjør og det var ikke veldig behagelig lenger og jeg hadde bare 2-3 cm, gud for en natt dette kommer til å bli tenkte jeg, ting gikk jo såååå tregt, men fra ni til to ble det full åpning gitt, det gikk kjapt og ikke helt smertefritt akkurat, men jeg overlevde da denne gangen også hehe:) Uansett fire over to ploppa han ut hele gutten på ett eneste trøkk, 4320 og 51 cm så det var ingen småkar som kom på brystet mitt.... så utrolig deilig å få han ut:) Formen etterpå var heller ikke til å klage på, ingen rifter og fin form.... nå er vi bare hjemme og koser oss om dagene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med Oliver!

 

Fint navn forresten, vi vurderer det faktisk selv om

vi får en gutt..

 

Babyen i magen er hvertfall stor ifølge jordmor, så

kanskje jeg selv ligger med en Oliver på over 4 kg

på magen snart..

 

Kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Så bra å høre at fødselen gikk greit da, ingenting som er bedre enn det:-) Og ikke minst, gratulerer så mye med en stor gutt!

Gleder meg til å få fødselen overstått selv også, merker at det skjer ting inni kroppen nå om dagen..... jeg bestiller herved en fødsel slik du hadde:-)

 

Kos dere videre og god sommer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer igjen Tibegull!

Har ventet spent på å høre hvordan det hele gikk for seg!

Har forresten vært hos Nelin og sett bilder, utrolig nydelig gutt, gleder meg til å se han "live":-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!!! Kjempemisunnelig nå som dere får på løpende bånd her. Men jeg får vel smøre meg med tålmodihet litt til. Håper alt står bra til med dere, gleder meg til å se gullet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så masse. Bra fødselen gikk bra.

Dere får kose dere masse. Jeg får skrive inn her selv.

 

KLem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis igjen Tibegull =)

Jeg har vært å hilst på lille Oliver, og han er til å spise opp nydelig! Gleder meg til å hilse på resten av juni-og juli-babyene =)

 

klem til dere alle =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Masse gratulerer med Oliver!!! Hurra for 7 juni sier jeg bare!!! =) Så bilde av han på msn din, og han var virkelig hel skjønn!!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...