Gå til innhold

cec26!


Dyne&Pute

Anbefalte innlegg

Hei! Du spådde at jeg skulle bli gravid i juni/juli, men nå ser det ut for at det må bli juli.. ;-) fikk nemlig tr en uke før ikm...? :-) Blør lite i forhold til hva jeg pleier..Men håper vi får det til neste pp da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei:) Det var jo litt rart da....mmm føler graviditet på deg nå jeg.. men det kan hende at du har vært bekfrukta og at spira ikke har klart å feste seg... MEn uansett så blir du gravid snart.. og da sitter h*n.... lykke til da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nå føler jeg at jeg er inne på VELDIG FORBUDT grunn ;o)

MÅ bare spørre deg jeg også... Maser ille på deg men!! Er så sykt usikker og forvirret over kroppen min denne syklusen.

Skjønner veldig godt om du ikke orker, du har jo allerede lest meg, og tilbakemeldingen var jo lang og grundig :o)

(13.11.80)

 

 

Sorry at jeg "spammer" tråden din sessan83...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa:) Jeg så mailen din i dag... men jeg har problemmer med å sende mail om dagen.. så derfor har jeg ikke svart deg...

 

Jeg ser et legebesøk på deg snart, vet ikke om du skal til legen jeg? Eller om det kan ha noe med dette å gjøre.. Som jeg har sagt tildigere så ligger det graviditet på deg nå.. Så ja , det kan være denne mnd... Jeg føler du har testa deg alt? stemmer det? den var vel negativ? Det skjer enten denne mnd eller neste.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

(Føler meg litt som en "stalker" her...uff)

Var hos legen idag, har time hos gynekolog den 4.juli.

Og, ja(!) har testet alt da vettu...hehe...negativ ja!

 

Tusen, tusen takk for at du tar deg tid til dette. Også nå da, som du har nok med deg selv og den herlige spiren din :o)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...