Krutt Skrevet 20. juni 2006 #1 Del Skrevet 20. juni 2006 Kjäre deg. Det var ingen hyggelig melding jeg fikk fra deg tidligere i dag, jeg må si jeg hadde håpet på noe mer positivt en det!! Synes det er fryktelig leit at vi skal slite sånn med det her og at vi gang på gang får oss en regelrett på tryne - urettferdig. Jeg håpet veldig på at det skulle lykkes for dere denne gangen,det har dere fortjent begge to ift. alt dere har värt gjennom nå. Hils masse til mannen din, og bruk tiden sammen - det vet jeg dere er flink til også. Ikke vär redd for å ta kontakt når du er klar for det, jeg er her!! Mange,mange ,mange klemmer fra meg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5414379-til-emma/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma*den lykkelige venter Skrevet 21. juni 2006 #2 Del Skrevet 21. juni 2006 Hei vennen min:-) Tusen takk for varme ord. Det er ubeskrivelig vondt nå. Tomt, trist og ensomt. Jeg føler meg bare så lite kvinnelig og ubrukelig, rett og slett halv. Det ligger en stor mørk klump i bryst og mage og brenner. Ja, du kjenner jo alle disse følelsene bedre enn noen andre. Livet føles ikke rettferdig, føler faktisk et snev av selvmedlidenhet. Det er så mange spm, og så få svar. Jeg lurer så på HVORFOR? Hvorfor går det ikke? Eneste jeg er sikker på er at jeg har en mann jeg elsker og forguder, vet ikke hva vi skulle gjort uten hverandre nå! Det eneste som er sikkert er at etter som dagene går så forsvinner den akutte smerten og litt av meningsløsheten. Så får vi heller se hva fremtiden bringer. Jeg har jo fremdeles noen egg på frys som jeg håper overlever opptiningen. Det finnes jo et lite håp, eller så går vi privat vi også. Vi føler oss ikke klare for å gi oss. Om det blir utenlands eller ikke, vet jeg ikke. Når jeg får kommet meg litt så får vi prates igjen. Og så skal vi ta oss en skikkelig fyllekule, gjerne i båten deres. Det hadde vært så DIGG. Så kan alt annet bare seile sin egen sjø!!! Håper det går framover for deg også. Er det noen jeg beundrer så er det deg. Jeg er redd jeg aldri kommer til å bli like sterk som deg. 15 år og 11 forsøk er lang tid, jeg har nok gått ut på dato før den tid desverre. En dag så blir det vår tur, det setter jeg min lit til!!!!!!!! Varme klemmer fra meg og mann Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5414379-til-emma/#findComment-5422065 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutt Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 22. juni 2006 Hei på deg! Kjempebra at dere ha bestemt dere for å sette igang igjen om ikke så lenge, det er som du sier: vile kan en gjöre nåer en blir gammel og grå...godt sakt det der gitt! Hmm, kanskje vi skal ta Danmark sammen...?! Er helt med på en skikkelig fyllefest, men det spörs om vi rekker å få båten ut da för du skal igang igjen...he,he men jöss, vi kan da väre i båten selv om den står på land...da slipper du sjösyketbl. også...he,he Har värt på kurs igjen i dag. Holder på med sertifiseringskurs ifm. jobben. Har värt igjennom medikamenter og medikamentutregning i dag, sleit fält med den utregninga, men kom da i mål. Skal ha fire pröver igjen i morgen, så jeg leser for harde livet her (måtte ha en liten pause nå da...). Mange klemmer fra meg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5414379-til-emma/#findComment-5440577 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma*den lykkelige venter Skrevet 23. juni 2006 #4 Del Skrevet 23. juni 2006 Skip o hoi Sikkert lurt å ta den fyllekula i båten deres når den står på land ja. hi hi...... synes jeg ser oss, sitter i hagen deres med redningsvesten på og hoier!!!! Ja det er like greit å hive seg på neste forsøk mens jeg ennå er ung og sprek, men det skal bli godt med sommerferie nå. Kjenner jeg trenger det. Det er et skikkelig slag i tryne det her. Rugeperioden er jo bare barnematen ift den negative testen. Kanskje vi skulle reist til Danmark sammen! Det er ingen dum ide. Ta oss en ferie i samme slengen mens vi er der. Har du hørt noe mer fra sykehuset, eller blir det utsatt til etter sommerferien tro? Tror sommer og sol gjør undervrker jeg.....skal se vi får det til å klaffe til høsten :-)))) Håper prøvene idag går bra. Krysser fingrene for det. Stor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5414379-til-emma/#findComment-5446644 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutt Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 23. juni 2006 Hei igjen. Syntes dette med Danmark var en veldig god ide jeg...! Har ikke hört noe fra sykehuset enda, så jeg vet igrunn ikke hva som skjer og når...litt frustrerende igrunn..men vente er vi vant til vi prövere...! Har hatt 4 teoretiske pröver og en praktisk pröve i intubering i dag, puh..tror det gikk greit, men får ikke svar för til uka.Endelig ferdig med det. Klem fra meg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5414379-til-emma/#findComment-5454485 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå