Gå til innhold

kvalm lubben og trøtt!!!!!!!!!


Meg og bøllegutta!!

Anbefalte innlegg

Dette er min hverdag. Uggen så og si hele dagen og kaster gjerne opp en gang på kvelden. Trøtt så jeg orker ikke trene lenger og jeg er vant til å trene hvertfall 4 ganger i uken. Lagt på meg over 2 kg allerede og er bare i uke 7!!!! Eser ut og samler vann med en gang jeg blir gravid . Så bein, rumpe og lår blir tykkere !!!!!!!!!!! blææ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

det verste er kvalme og trøttheten da. Jeg vet jo at kiloene blir borte etter hvert!!!!

Måtte bare få ut litt frustrasjon : ) Sorry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

føler dette jeg og, men vet at det er litt min feil og, er slakk og orker og tørr nesten ikke trene heller..er så redd noe skal gå galt frem til uke 12..vil heller være i ro eg til uke 12 og heller trene mer da tenker jeg:-) nå nyter jeg egentlig å ligge på sofaen og gomle:-) føler nesten som jeg er valdig langt på vei, rart det der;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at jeg ikke er alene:-) Går en halv time tur hver dag, men hjelper ikke så mye på følelsen. Snart har vi det bedre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, du er ikke alene om det, jeg har hatt en del smerter i begynnelsen, og ble operert pga en mulig exu, og nå tør jeg liksom ikke trene så mye, blir veldig fort sliten og andpusten. Føler at jeg trenger å bevege meg mer, men får ta det når uke 11 er over tror jeg. Da føler jeg meg sikrere..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...